خدمات مدانت برای سرویس دسک پلاس
Manageengine Servicedesk Plus ESM
مهم نیست نرمافزار سرویس دسک پلاس را مدانت تهیه کرده باشید یا از جایی دیگر … با مجموعهی کامل خدمات ما آشنا شوید..
مدانت و خدماتاش را بشناسید
بیش از ۱۰ سال است که مدانت در راستای اریهی خدمات فناوری اطلاعات بهعنوان یک برند محبوب در حوزهی برنامهریزی سیستمهای مدیریتی در میان بیش از ۵۰۰ سازمان برتر کشور شناخته شده هست این شرکت تمرکز بیشتر خود را بر روی محصولات شرکت Manageengine قرار داده تا هموطنهای عزیز از محصولات این شرکت در بهترین حالت ممکن بهره ببرند. این یعنی نه فقط در حوزهی نرمافزار سرویس دسک پلاس بلکه مدانت کلیهی محصولات شرکت Managengine را عرضه میکند.
?
استقرار سرویس دسک پلاس
از نزدیک ببیند که چه ویژگیهایی باعث انتخاب شرکت مدانت میشود.
? دیتاشیت سرویس دسک پلاس
مجموعهای کامل از پیکربندهای ITSM در نرمافزار سرویس دسک را تحت عنوان دیتاشیت دریافت خواهید کرد این دیتاشیت کلکسیونی از خدماتی که در اکثر سازمانها یکسان است و پیکربندی صحیح نرمافزار را شامل میشود که شما را در رسیدن به اهداف ITIL سریعتر یاری میکند و باعث می شود زمان رسیدن به نتایج زنجیرهی ارزش خدمت را کوتاهتر کرده و در بازهی زمانی بسیار کمی قادر خواهید بود تا یک سرویس موفق با استانداردهای جهانی را تجربه کنید. ما در این دیتاشیت کلیهی فرمهای ارایه ی خدمات خرابی و درخواست، الگوهای آماده و دسته بندیهای فناوری اطلاعات را به زیبایی هرچه تمامتر در اختیار سازمان شما قرار خواهیم داد.
آموزش و ارایهی مدرک سرویس دسک پلاس
در کنار کارگاههای کاربردی آموزش تخصصی، مدرک معتبر هم دریافت کنید.
?مدرک سرویس دسک
محبوبیت چارچوب ITIL و سیستم مدیریت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات یعنی ITSM که نرمافزار سرویس دسک پلاس Manageengine پرچمدار آن است بر هیچ مدیر فناوری و کارشناسان پوشیده نیست. لذا در راستای خلق ارزش مثبت شرکت مدانت به کلیهی دانشاموختگان این سرویس مدرک معتبر ارایه میکند تا علاوه بر تقویت رزومهی فردی و سازمانی اعتبار میزان تسلط افراد را به این سیستم ارزیابی نماید. دورههای آموزشی و ارایهی مدارک معتبر در این حوزه سبب میشود تا از کارشناسان و مدیران ارایهی خدمت، یک سوپر ادمین واقعی ساخته شود تا در هر نقظهای از کشور عزیزمان ایران و در سراسر دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.
دورههای آموزشی سرویس دسک را از اینجا ببینید
پیادهسازی فرایندهای ITIL در سرویس دسک پلاس
بهروشها و تمرینات موفق چارچوب محبوب ارایهی خدمات فناوری اطلاعات را در سازمان از نزدیک لمس کنید.
?فرایندهای ITIL سرویس دسک پلاس
در کنار سایر رقبا و ارایهدهندگان ابزارهای ITL ما اینجا هستیم تا کلیهی فرایندها را به بهترین شکل ممکن پیادهسازی کنیم سازمانها به این نقطه رسیدهاند که برای ارایهی خدمات مهندسی شده بر پایهی ITIL لازم است تا این فرایندها به شکل صحیحی پیادهسازی گردند لذا مدانت با متخصصین خبره در حوزهی برنامهریزی و مهندسی ITIL این چارچوب را تا رسیدن به نتایج موفق آن در سازمان شما پیاده خواهند کرد و بیشک در سه گام کلیدی شامل: ۱- بررسی وضعیت موجود، ۲-ارایهی سند بلوغ فناوری اطلاعات و ۳-پیادهسازی در ابزار آن یعنی سرویس دسک پلاس به سازمان شما ارایه خواهد نمود ..
توسعه و یکپارچگی سرویس دسک پلاس
بیشتر از آنچه که هست بخواهید!
?توسعهی سرویس دسک
شکی نیست که هر سازمانی یک سری نیازهای سفارشی دارد که در هیچ نرمافزاری نیست بنابراین مدانت با بهرهگیری از برنامهنویسان حرفهای، انواع خدمات توسعه، ادغام و یکپارچگی سرویس دسک پلاس را به بهترین شکل ممکن و در کوتاهترین زمان ارایه خواهد نمود.
برنامهی توسعهی سرویس یک نقطهی عطف و کلیدی در افزایش ضریب نفوذ کارایی هر راهکاری است پس لزوم استفاده از متخصصین یک شرکت خبره کمک میکند تا نیازهای بومی و خاص سازمان شما در بهترین حالت پوشش داده شود و هرآنچه را که لازم میدانید و نیاز دارید در اسرع وقت تولید گردد.
پشتیبانی سرویس دسک پلاس
شما را تنها نمیگذاریم!
?درگاه پشتیبانی سرویس دسک پلاس
بدون یک همراه همیشگی و پشتیبان واقعی رسیدن به نقطهی اوج دشوار است. ما در کنار تمامی خدمات فروش نرمافزار، استقرار، پیادهسازی و آموزش، خدمت مهم و کلیدی پشتیبانی سرویس دسک پلاس را نیز در دستور کار قرار دادیم تا خللی از ناحیهی پیشبرد این سرویس احساس نکنید. مدانت با تجهیز به سامانههای ویدئو کنفرانس، ابزارهای ریموت، ابزارهای ارایه و پرزنت حرفهای، گفتگوی آنلاین، تلفن و سامانهی تیکتینگ کلیهی درخواستهای شما را در اسرع وقت و منطبق با SLA توافق شده ارایه خواهد کرد و شما با مجموعهی کاملی از انواع درگاههای ارتباطی قادرید تا بهترین خدمت را از ما دریافت کنید.
لایسنس سرویس دسک پلاس
پایداری و قابلیتهای بیشتر را با لایسنسهای اصلی داشته باشید!
? لایسنس سرویس دسک پلاس
گرچه محبوبیت سرویس دسک پلاس سبب شده تا برخی برای این محصول کرک روانهی بازار کنند اما بیشک میدانید از کار افتادن بسیاری از قابلیتهای نرمافزار با دور زدن الگوریتم مهندسی قفلگذاری آن مهمترین نتیجهی نامناسب استفاده از کرک است لذا ما با درک این موضوع و بهجهت افزایش سطح کارایی سرویس، لایسنسهای این نرمافزار را برابر با نیازمندی سازمان تهیه و ارایه میکنیم تا علاوه بر داشتن یک نرمافزار پایدار از تمامی امکانات و قابلیتهای آن بینصیب نمایند.
برای برآورد هزینهی لایسنس اینجا را کلیک فرمایید.
علاوه بر خدمات مهندسی شدهی مدانت در سرویس دسک پلاس،
بستهی فارسی سرویس دسک پلاس را از مدانت بخواهید.
همین الان انقلابی در سازمان خود برپا کنید!
دوست داشتید!؟
اگر بله! جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید/ دمو و مشاوره و یا دریافت پروپوزال سرویس فرم لینک زیر را تکمیل فرمایید.
?
?
بیشتر از یک نرمافزار از مدانت بخواهید….
پشتیبانی رایگان
رایگان هم بینصیب نمیمانید!
سامانه پیت استاپ، پشتیبانی رایگان
پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت! مدانت تصمیم گرفت که برای پوشش درخواست های شرکت ها و افرادی که فاقد پلان های پشتیبانی هستند خدمات پرسش و پاسخ را تحت عنوان پیت استاپ مدانت ارایه نمایید بنابراین، اینجا محلی است که شما با طرح پرسش های مرتبط با سرویس های Manageengine و آموزش های ITSM -ITIL و نرم افزار تحت وب آزمون آنلاین وبتیک و… قادرید تا از پشتیبانی متخصصین حوزه های مربوطه جهت دریافت پاسخ مناسب بصورت رایگان استفاده نمایید، بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد پرسش ها یا زمان طرح آنها، می توانید مشکلات خود را مطرح کرده و تا دریافت پاسخ از مشاورین منتظر بمانید. بی تردید این محل سبب اشتراک گذاری دانستنی های کاربران باهمدیگر نیز می شود و افراد حرفه ای تر قادرند تا به واسطه معلومات خود در حوزه های مرتبط به سوالات شما پاسخ دهند و از مزایای مدانت بهره مند گردند لذا بدین منظور تمامی تلاش افراد حرفه ای، پاسخگو و همکاران شرکت مدانت در این است تا از دغدغه های شما با رفع ابهامات بکاهد. بنابراین پرسش های شما ممکن است با تاخیر پاسخ داده شوند که با شکیبایی میتوانید مجدداً پس از کمی تأمل، به چاله تعمیرات و نگهداری 🙂 پیت استاپ مدانت مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنید.